انتقام سخت | دو برادرشوهر عروس خانواده را کشتند!

دو برادر که فکر می‌کردند عروس خانواده برادرشان را اذیت کرده‌ است از او انتقام وحشیانه‌ای گرفتند.
انتقام سخت | دو برادرشوهر عروس خانواده را کشتند!
کد خبر : ۴۴۵۸۰

دوبرادر متهم هستند عروس همسر برادر متوفای خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده‌اند.

دو برادر که متهم هستند عروس خانواده را کشته‌اند، چون فکر می‌کردند مقصر خودکشی برادر دیگرشان بوده، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهمان که به همراه فردی دیگر در محل قتل حضور داشتند ابتدا منکر همه چیز شدند، اما دوربین‌های مداربسته چهره آن‌ها را ضبط کرده بود و راز جنایت در نهایت برملا شد.

مهرماه سال گذشته زنی به ماموران پلیس گزارش داد خواهرش کشته شده است. این زن گفت عاملان قتل تهدید کرده‌اند نباید به کسی چیزی بگوید.

با حضور ماموران در محل و آغاز تحقیقات، مشخص شد زن جوان با شلیک دو گلوله کشته شده است. خواهر مقتول به ماموران گفت: خواهرم لاله ۳۸ ساله بود. یک سال قبل شوهر او خودکشی کرد. خواهرم با دخترش زندگی می‌کرد. گاهی هم من می‌آمدم و به آن‌ها سر می‌زدم. بعد از خودکشی شوهرخواهرم برادران او لاله را مقصر می‌دانستند. آن‌ها می‌گفتند اگر تو برادرمان را اذیت نمی‌کردی این اتفاق نمی‌افتاد. در حالی که خواهر من در خودکشی شوهرش هیچ نقشی نداشت. روز حادثه هم من پیش خواهرم بودم. یکباره سه مرد نقابدار وارد خانه شدند؛ آن‌ها جلوی چشم من و خواهرزاده‌ام به لاله شلیک و مرا تهدید کردند به کسی چیزی نگویم. من هم قبول کردم و آن‌ها رفتند.

وقتی ماموران برادران شوهر مقتول را بازداشت کردند مدعی شدند چنین کاری نکرده‌اند و همه چیز دروغ است، اما دوربین‌های مداربسته نشان می‌داد آن‌ها در محل حضور داشته‌اند. ضمن اینکه تلفن همراه دو برادر در محل حادثه آنتن‌دهی داشت. به این ترتیب ماموران آن‌ها را بازداشت کردند.

شهروز، یکی از برادران، به قتل اعتراف کرد و گفت: من بودم که لاله را کشتم. او با برادرم بدرفتاری کرد و باعث مرگش شد. من هم عامل قتل را از بین بردم.

شهروز مدعی شد برادر دیگرش همراه او نبوده است.

با این حال دختر ۱۰ ساله مقتول و خواهر لاله که در محل حضور داشتند گفتند برادر دیگر هم در محل حضور داشته است.
این در حالی ست که پدر متهم به عنوان قیم نوه‌اش اعلام گذشت کرده و گفته شکایتی ندارد؛ اما پدر لاله درخواست قصاص کرد. او گفت: لاله در مرگ شوهرش هیچ نقشی نداشت. او شوهرش را دوست داشت و آن‌ها فرزند داشتند. برادران دامادم بی‌دلیل دخترم را کشته‌اند و من هم درخواست قصاص دارم.

با پایان جلسه بازپرسی و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر